Ormar.

Ormar är det absolut äckligaste jag vet. Med jämna mellanrum så drömmer jag om de vidriga krälande små äcklen. Som i natt. De gör mig aldrig någonting. De bara ÄR där. Överallt. Var jag än vänder mig så krälar de runt omkring mig. Och det är aldrig bara en orm jag drömmer om. De är hur många som helst. Jag får såndär panikkänska och kan bara inte komma undan dem. De bara är där å är SÅ äckliga huuuuuu!!! Inatt var ju ute i Sandsmedjan och det kryllade av dem. Varför drömmer jag så titt som tätt? Vad betyder det? Jag vill bara kräkas å gråta när jag bara tänker på dem. Inte på just drömmarna, men själva ormarna i allmänhet.

SLUTA FÖRSTÖRA MINA NÄTTER!!

image106
En orm

Kommentarer
Postat av: Mamma

Usch Madde! Samma dröm som jag har haft i många, många år! Tyvärr ingen tröst, förmodligen ett släktdrag. Ingen trevlig dröm. Jag skulle också vilja veta vad den betyder!

2007-09-10 @ 13:36:08
Postat av: Lisa

Detta betyder drömmar om ormar:
"Att vara i ständig förändrning är att vara ett med den skapande kraften. Min gåva till dig är förändrning.
När du vill att något nytt ska hända dig/komma till dig - förändra din inre värld och du förändrar därmed din yttre värld."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback