Aj.

Jag har ont.. Lite överallt faktist. Kanske inte är så kry som jag hade hoppats på då mina bihålor håller på att tränga ut ur mitt huvud:(

Kom till jobbet idag å det första jag möts av är en chef som kollar om jag kunde stänga istället för att gå hem kl fem. Visst, vad gör man inte.. Två tekniker sjuka och starten på dagen blev lite sådär.. Men jag jobbat som bäst under lite tryck så det gick ju bra. I en halvtimme, sen sa det bara pang å mina bihålor höll på att ta knäcken av mig.
Mycket gnäll från min sida nu, men jag är lite som en karl när jag är hängig.

Hade sett fram emot att träna oxå, men det kan jag drömma om ett tag till *stackars mig* Istället gjorde jag ett storkok åt mig, min karl och kusin M. Grabbarna skulle starta sina nya liv och gå på spinning. Men passen var fulla på både ett och två gym. Men, men, de införskaffade sig iaf varsitt gymkort, sen fick de komma hem till färdiglagad mat. Vissa har det bra;)

Har varit lite för snäll idag känner jag, istället för att tänka på mig själv. Speciellt på jobbet. Skärpning Madde!

NU ska jag sluta gnälla och ni är såå gulliga som har läst trots att jag bara han gnällt;)
Ska mysa ner mig i soffan med min love och herr kusin. Martin är för övrigt djuuuupt inne i sin nya "bibel", träningsschemat över Friskis alla pass i Sthlm. Inspirationen är det inget fel på:)

Tack å hej!


Kommentarer
Postat av: LillaC

Okej lillan, det är synd om dig men det vet du redan att jag tycker MEN du ska verkligen inte tro på det Fredde och Martin säger! Dom hade världens chans att få träna igår men latmaskarna ville inte, så det så!! Jag har beskrivit det på min blogg men där är jag mild i mina åsikter och i beskrivningen om vad som hände!
Hurru sötnos, tror jag ska ringa dig och surra lite nu.Hörs snart då! Love!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback