Helgen

Helgen har varit så lugn och skön. Känner mig mycket, mycket piggare nu. Känner mig frisk men är fortfarande väldigt trött. Imorgon blir det jobb, nån måtta får det vara!

I lördags lyckades jag pallra mig iväg till
LillaC och jag var alldeles andfådd när jag kom fram. Där bjöds det på brunch vill jag lova! Min lilla vän hade gjort världens lyxigaste brulle till mig:D Juice, kaffe, rostat bröd med tio tusen olika pålägg, ägg, bacon, avocado, fil, hallon och våfflor. TUSEN TACK min vän! Vi satt och åt ett bra tag, surrade i flera timmar och det var verkligen supermysigt. Sen lade vi oss på hennes säng, kikade lite på nätet och bara slappade. En helt perfekt dag, speciellt när man inte var riktigt kry. Var där till halv-fem-tiden.

På kvällen var det dax för finmiddag. Var hos Freddes pappa och käkade. Lax i teriyakisås med nudlar och grönsaker och till efterrätt fick vi jordgubbar och glass. Mmmmm! En supermysig kväll kan jag lova, och jag NJUTER. Trivs så bra i mina nya bekantskapers krets. Helt underbart! :) Vi åt och åt och åt och surrade i flera timmar. Vid ettiden var vi hemma hos fredde igen och somnade som stockar.

Idag känner jag mig riktigt kry igen. Skönt! Som sagt, lite trött är man men det hör väl till. Ska bli skönt att jobba imorrn igen, och komma igång med träningen. Great!
Har slappat hela dagen tillsammans med min love. Promenerade och hämtade bilen hos F´s pappa, sen fick jag Sushi och till efterrätt blev det semla. Mmmm!

Blir bara mer å mer kär i min prins för varje dag känns det som. Kan man bli det? =)

Ha en bra kväll alla. Glöm inte bort att kolla på En annan del av Köping kl 20.30 ikväll=)

hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback