Ingen dansare..

..nej han är ingen dansare tydligen, man han är SÅ charmig och jag är lite smygkär i honom.. Karl-Petter! Å han är dessutom bonde;)

Ikväll har jag egokväll. Nerbäddad i soffan med en chipsskål framför tvn. Kollar på Let´s dace och sedan ska jag se Hjälp! Ska pyssla om mina naglar lite samt brun-utan-sola en omgång. Är grönare än ever efter den här veckan och jag måste styra upp det.

Blir inge jobb i helgen. Efter att jag hade varit på Konsum idag så var jag nära svimgränsen så det vore såå dumt att börja jobba redan. Nej, det blir en lugn helg. LillaC och Fredde är ute å ölar med några andra och de villa ha med mig, men jag är inte alls i form för det. Hade vart skoj, men det går väl fler tåg.
Imorgon blir det dock middag hos F´s pappa, ska bli mysigt=)

Nää, nu börjar Hjälp på 4an.


Hej


Kommentarer
Postat av: LillaC

Hurru stump, min blogg har bytt namn! lillacochvarlden.blogspot.com heter den nu.. nu fattas det bara att vi ska ut i vida världen också ;) Love you och tack för idag.. bättre brunch-sällis får man leta efter! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback