2 år

Herregud... I söndags, den 6e Januari så var det två år sen jag flyttade ner hit. SHIT! TVÅ ÅR!!! Vart sjutton har tiden tagit vägen?  Det har gått så himla snabbt å ändå har det hänt så sjuuukt mycket sen jag flyttade ner hit.  Gud vad många olika kapitel mitt liv har haft sen dess.. Enormt många olika perioder har man gått igenom och det har varit mest uppgångar. Inte många motgångar alls faktiskt=)
Första terminen.. Alla nya upptäckter, nya vänner och mitt helt nya liv. Skolan och all fritid som man bara fikade, umgicks och njöt bort.. Underbar tid, men en ganska orealistisk vardag, haha!

Å nu står man här. Fast jobb, de bästa människorna runt omkring mig. Har till och med fått hit Sis. OCH kusin vitamin M, han var väl den sista man kunde tro skulle komma hit=) Jag är glad! Jag har mina vänner, min pojkvän och mitt jobb. Ett fantastiskt liv skulle man kunna säga.. Vem hade kunnat ana att jag skulle bli kvar här? =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG..............anade att det skulle kunna bli så snyggo :o)
KRAM å grattis till dina happenings // Papps

2008-01-11 @ 00:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback