2007 Januari-Juni

Håll i hatten nu. Här kommer en liten årskrönika i både text och bilder.. Here we go!


JANUARI



Nu inflyttad i Hornstull och trivs som fisken i vattnet i min nya lya. Julia besöket hufvudstaden och hon partar loss med LillaC och mig en kväll. Jag å ATV-flickorna firar Carros födelsedag.

FEBRUARI



Finlandskryssning med släkten Lunberg-Lundström-Engström. En otroligt rolig helg som slutar med en äcklig storm dock:S Men resten var toppen=) Visit i Sundvsvall för diverse kalas och händelset. Lilla Tezz å jag (samt diverse apoteksfolk ibland) började umgås mer å mer.


MARS



Stor Globenfest för alla Globen Shoppings ansrällda. Hur kul som helst. God mat å dryck, dans hela natten lång. Första uteserveringsölen tillsammans med Elin på Medis. Det är VÅR i luften=) Pappa hinner med en visit i Sthl, så oxå Mamma å Stefan. Skönt med sina päron inom räckhåll=) Itan fyller 30 och det blir kalas för fulla muggar=) En överaskningsfest sker i Uppsala för lilla Andrea. Partay hela natten lång. Påsken firas i Sundsvall. Firas drickandes Mora-Nisse i strömavbrottet.


APRIL



Håret klipps av och ljusas upp en aning. Luggen är på plats. Min hittils roligaste Valborg firas i Uppsala tillsammans med mina kära gamla vänner=)



MAJ



Sis kommer på långvisit och mer eller mindre bosätter sig hos mig=) Hon tillför genast lite mera glamour i min vardag;) De sista timmarna i klassrummet spenderas med mycket blandade känslor. Till sist kommer dagen D då jag går ur skolan och får titeln APOTEKSTEKNIKER. Otroligt stort för mig och jag börjar min fasta anställning måndagen efter. Självklart var Sis med å firade med klassen:D


JUNI



Juni blev en mer eller mindre kaotisk månad.. Men några gobitar fanns det med. Tex när Andrea kom hit en helg och lekte med mig å LillaC, MYCKET lyckad helg=) Åkte hem till Sundsvall och healade mig med mycket umgänge med släkten. Guld värdt!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, vilken jätteuppdatering! Flera kapitel, kul! Jättefina bilder! Ett händelserikt år, eller hur?!Verkar ha varit ett bra slut! KRAM

2008-01-09 @ 14:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback