Bad day!

Jag har tråkigt! Fredder bara sover å sover å vägrar vakna. Jag har vart vaken i typ 2 h å är rastlös. Tanken var att jag skulle på spinning nu men jag har ont, ont oooooont i halsen:( Eller jag vet inte om det är ont i halsen heller. Jag har en visdomstand som bråkar med mig och det är alldeles sårigt runt den. Vet inte om det är det som gör ont eller om det är halsen. Nåväl. Mogonhumöret är inte på topp idag. Känner mig grinig. Blä! Kanske lika bra att Fredde sover:p

Ikväll blir det däremot kul. Ska till Itan min på tjejmiddag med ATV-tjejerna. Gud så kul det ska bli=) Så längesen nu.

Veckan har varit sådär. Humöret har inte varit på topp och jag har varit världens mest lättretade filur :s Var å träffade Elin i Tisdags, det var iaf kul. Huvudvärk till tusen hela torsdagen:( Ville inte ge sig alls, inte förrän igår. Mina extramammor på jobbet tjatar om att jag måste använda mina glasögon. Men jag vill inte!! Jag trivs inte alls i dem, kanske måste köpa nya framöver.

Nää, känner att jag bara klagar idag. Jag återkommer när jag är glad igen. Å inte arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback