Fel, fel, fel!!!

Katrin Schulman i hennes Blogg angående Grammisgalan och svensk musik:

Asså Lars Winnerbäck. Gud, jag somnade när han sjöng på Grammis. Eller nej, det var då vi hängde upp tavlor!
Vem lyssnar på sån här musik? Gör man det på riktigt och tycker att det är kul? Eller är det för att man vill komma i rätt mode? Är det för att man ska vara svår eller kreddig kanske? Ja, inte fan kan man tycka att det är kul i alla fall. Det går jag inte med på.
På Live-akt fanns det fan inte en enda som jag kunde rösta på. Asså jag kan inte se hur Lars Winnerbäck kan framföra en grym live-akt. Det kan jag inte se framför mig. Näe, kalla mig svenne, men jag hänger inte med.




GRRRRRR!!! Man ska inte uttala sig om saker man inte har en aning om!!!




Kommentarer
Postat av: LillaC

Nämen huua pruppfia, är tant Katrin dum?! Tur att hon inte är dum med dig för då skulle hon få på truten av mig ;) Hörs sen! Puss puss!

Postat av: E

Tror hon gillar att provocera lite :)

2008-01-18 @ 15:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback