FREDAG:D

Äntligen fredag!!! Har varit en enormt underlig vecka. Mitt humör har det inte varit nåt fel på, men jag kan verkligen inte sluta förundras över hur vuxna människor ibland beter sig på en nivå inte ens ett dagisbarn gör! Men men, egentligen har inte det med mig att göra, så det är bara onödigt att ödsla massa energi på det! Så:)

Veckan har gått såååååå fort, precis som vanligt. Har varit mycket jobb (den här veckan oxå..) men imorgon kommer vår bortreste kollega sen fem veckor tillbaka. Då får man ett mera humant schema. Dessutom har två till ur mitt arbetslag svajat lite i veckan så vi har i princip varit 3 man kort vissa dagar. Så man har dragit in bra många timmar denna vecka. Så jag är mer än nöjd att vara ledig idag! =)

Idag blir det en ta-hand-om-mig-själv-dag litegrann. Ska gå till optikern och kolla synen (det slog mig att det var 6,5 år sedan sist..), sen ska jag till frissan. Tjoho tjoho!!! Å lugg eller inte?? jaa, det återstår att se, men det lutar verkligen mot det. Frisyr och färg i övrigt har jag inte alls nån hum om vad jag vill göra:p

Ska möta upp sis på stan efter det oxå. Har inte träffat henne på nästan två veckor (på söndag..) så det är väl på tiden. Jaa, jag var ju dit med en fil och en blåbärssoppa förra veckan, men då satte jag inte en fot innanför tröskeln :D Sen blir det till att uträtta lite ärenden och sånt som man aldrig hinner med annars. Det är det som är fördelen att vara ledig en vardag ibland. Nog för att jag jobbar imorrn, men det är bara några enstaka timmar, så det överlever jag.

Helgen i övrigt då.. Ikväll ska jag å LillaC som sagt provdricka vin i hennes "nya" vardagsrum:) Det ser jag fram emot. Kolla på Let´s dance å sånna viktiga saker:D Imorgon är det som sagt lite jobb, men på kvällen ska jag och min karl ut å äta middag. 4 månader har passerat å det är nåt som verkligen är värdt att firas;) Söndag ska jag ta tag i mitt förfallna hem tänkte jag. Träna lite på eftermiddagen och sen är vi bjudna på Tacopaj hos sis på kvällen..

Känns som att jag ska få den här helgen att gå oxå..:)

Jooooo, imorrn kommer Andrea hem till Sveariket igen!!! Som jag längtar efter att höra hennes röst!!! Tänk att det redan gått 5 veckor. Helt sjukt!!

Nu står frulle på menyn, så ha en bra dag gott folk!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback