Glad=)

Jag är så glad=) Ingen speciell anledning egentligen, å andra sidan är det ALLT jag har att glädjas över=) Mitt liv i sig, jag älskar det! Jag bor här i underbara staden, idag sken solen, ikväll ska jag å LillaC ha lilla julafton, imorrn ska jag å Carrosarna träna, efter det ska vi fika å då hänger kusin och fredde oxå på. Vad som händer på kvällen återstår att se, men jag har en känsla av att de ovannämda personer är involverade. Jag har min fantastiska pojkvän, VERKLIGEN fantastiska!!! Jag har mina allra närmsta inom räckhåll. De som gör mig till den jag är. Jag har min stora stöttepelare i alla lägen och bästa vän i samma stad. Jag har min SYSTER i samma stad. Jag har min pjokvän. Jag har nu min fina kusin i samma stad oxå. Jag känner en enorm trygghet i mitt liv. OCH framförallt har jag min FAMILJ!! Inte inom räckhåll, men jag har dem och det känns underbart!!!!

Guud, nu ska jag sluta. Börjar låta som en poet igen=)

Veckan har varit bra. Söndagen var perfekt! Jag å LillaC åt frullebuffé i 2,5h typ. Sen åkte vi och tränade för att sedan bli bjuden på värsta middagen hos hennes moster. Mysigt!! =) Sen har det varit jobb i veckan och mycket mys. LillaC å jag var duktiga och tränade på onsdagen igen. Jobbade på Globen igår och det var såååå jäkla kul. Jag trivs såå bra där och jäklar vad jag saknar det stället.. Åkte hem till F efter jobbet igår. Vi käkade mat, sen kom LillaC med vän dit och vi åt glass å hade mysigt:)


Jaa, vad ska man säga? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback