klagomuren

Vill inte vara sjuk=( Känns som jag har hemsk träningsverk i hela kroppen, i varenda liten muskel -om det ändå vore så väl! Huvudet har en för liten hjälm på sig oxå..
Solen skiner som bara den ute och jag önskar att jag kunde gå ut å njuta lite av den. Men det vore dumt, skulle ramla ihop i en liten hög isf. =(  Kankse orkar pallra mig upp å ta en kopp kaffe och TITTA UT GENOM FÖNSTRET PÅ SOLEN iaf.  Igår låg jag i sängen till sjutiden undefär. Då pallrade jag mig upp från sängen till soffan. Framsteg:D

Oj oj oj vad man klagar, men det är inge roligt att vara sjuk=( 

Helst av allt så vill jag vara frisk och vill ha vår. Jag längtar så sjukt mycket till våren. Men det närmar sig, snart är det inte ens Januari längre:D

Idag är det bara en vecka kvar till jag åker hem. Å tar med mig F dessutom:) Jag längtar såååå mycket efter mina föräldrar nu.. Man har lixom perioder som man längtar lite extra mycket efter dem, å en sån period är det nu. Och jag ser verkligen fram emot att de ska få träffa F. Jag vet att det kommer gå hur bra som helst=)

Ska vila lite nu!

hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback