Lugg?

Jag ställer mig åter igen samma fråga som ALLTID när det är dax för en tid hos frissan. På fredag är det dax igen. Lugg eller inte? Denna fråga har alltid varit ett stort dilema för mig (lr hur LillaC?!) Det är skitsnyggt med lugg, jag tycker verkligen det!!! Men den enda gången jag verkligen har trivts i lugg var i våras. Då var jag lite ljusare oxå. De andra gångerna jag har haft lugg så har jag bara satt upp den, det är ju dumt. Det kanske beror på frisyren i övrigt ganska mycket oxå. Men det ÄR snyggt, det gör ju så mycket för hela ansiktet. Jaja, det lutar mycket åt att det blir lugg:) Men skäll inte på mig om det inte blir så..

Helgen har varit bra. Hade världens sovmorgon i fredags så jag han med ett träningspass innan jobbet. Skönt! Kvällen spenderades i freddes soffa. Jag stängde på jobbet å han hade gjort lax när jag kom hem till honom:) Mmm! Sen kollade vi bara på film och somnade redan vid halv ett. En utmärkt fredag!

På lördagen var humöret inte alls särskillt på topp. :S Men det gick oxå över. Åkte till Itan och hade en toppenkväll med tjejerna. Jag tjuvstartade före alla andra tjejer så jag fick ha Ita lite för mig själv innan de andra kom=) Vi lagade mat och grejade samt surrade massor. Sen kom resten. Så himla roligt!!! Är så kul att vi håller kontakten. Carro med lill-tjockmagen var med oxå. Hon var så fin! Vi åt mat, efterrätt, ost. kex, chips, drack vin och drinkar. Huvudunderhållningen var nog karaoken, haha! 2 timmar tror jag att vi höll på:D Jag och Elin (Och värdinnan, Ita såklart) höll ut längst och vi tog bussen hem kl 3. Tack för en toppenkväll tjejer=)

Igår åkte jag till LillaC. Hjälpte henne lite i tvättis, sen fick vi et tokryck och möblerade om hemma hos henne. Kvinnor kan;) Det blev verkligen jättefint där, enormt mysigt. På Fredag ska vi provdricka vin där och se hur det känns:) En ride till Ikea är oxå inplanerad och vi ska finslipa vårt arbete lite=) Efter våran home-makeover gick vi å tränade. Jag är SÅ nöjd över oss som har kommit igång. Det är verkligen kul, speciellt när man är två. Så mycket lättare att komma iväg då oxå.
Kvällen avslutades med Sushi och film med Fredde. Gud vilken bra dag det blev. Bra HELG!

Nu ska jag svira ner på stan en sväng innan jag åker till jobbet.

Ha en bra dag alla=)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Somnade "redan vid halv ett", på en fredag?! Jag är nöjd om jag håller mig vaken till tio på en fredag =). Skönt att du är på bättre humör nu också ;-). Klipp lugg, skitsnyggt!! Ha en bra vecka, kram!

2008-01-21 @ 21:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback